معرفی کشور پرتغال :

پرتغال عضو اتحادیه اروپا، شنگن، ناتو و اکثر اتحادیه های جهانی می باشد و در حال حاضر ریاست اتحادیه اروپا را بر عهده دارد. پرتغال به کشور آرامش و سکوت معروف است و مردمی بسیار خونگرم دارد که کمترین نرخ نژادپرستی در اتحادیه اروپا را دارا می باشند.

 این کشور زیبا با طبیعت بکر و ناب، بسیار کم هزینه است و آموزش، بهداشت و درمان در سطح بسیار بالا و ارزانی قرار دارد. از دیگر ویژگی های پرتغال می توان به اهمیت کانون خانوادگی، بر عکس اکثر کشورهای پیشرفته اشاره نمود. در پرتغال روابط خانوادگی و دوستی بسیار پررنگ و محکم است و ارزش کانون خانواده در بیشتر مواقع حفظ می شود و جز معیارهای خانواده های پرتغالی می باشد.

ورزش اول کشور پرتغال، فوتبال می باشد و فوتبال در بیشتر خانواده های پرتغالی جایگاه بسیار ویژه ای دارد و می تواند بیشتر صحبت های روزمره آنان را شامل شود.

جمعیت کشور زیبای پرتغال بالغ بر ۱۱ میلیون نفر و مساحت آن بیش از ۹۲ هزار متر مربع است و با شیوه ی حکومت پارلمانی اداره می شود که پایتخت اقتصادی آن شهر لیسبون و پایتخت فرهنگی آن شهر پورتو می باشد. این کشور در جنوبی ترین نقطه قاره اروپا به یکی از بهترین کشورهای توسعه یافته جهان تبدیل شده که هم مرز با اسپانیاست.

برای مشاوره مهاجرت به پرتغال می توانید از خدمات تخصصی وکلای ما بهره مند شوید. جهت دریافت وقت مشاوره کلیک کنید.

وبلاگ مهاجرتی تی ویزا
فهرست